tisdag 8 mars 2011

helt slut.

Men en liten chihuahua valp som blir allt mer och mer kaxig, så är jag helt slut nu. Han som var så liten och söt i början.. haha, det är han dock fortfarande, och jag älskar hur han börjar ta för sig.
Han ska leka, springa, tvärdäcka, kissa på tidningen, klättra upp och dricka vatten, bita i fötter och framförallt... MUCKA MED TYSON.
Och båda två älskar det.
Jag blir så otroligt glad över att se dessa två små prinsar leka och sova med varandra, dag ut och dag in.
Dem älskar varandra.
Och Tyson är en perfekt storebror. Han håller stenkoll på Lotus, även om Lotus kan springa in på utrymmen där inte Tyson kan springa efter.

Mina charmtroll... och tro mig, hundtricket funkar lite för bra med mina pojkar.
Kan hyra ut dem för en vettig slant, om så önskas. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar