tisdag 22 mars 2011

önskemål

Okej, lite kul. Men fick mitt typ 6de önskemål om att fortsätta blogga, och ja.. varför inte? :)
Trodde det bara var dem här 134 tyskarna som läste min blogg om och om igen, och dem kändes inte så fullt roliga att blogga för. :D

Men okejdå, då kör vi på igen då.

Vad vill folk att jag ska blogga om då? Och har ni några frågor?
Lotus har blivit i marsvins-storlek nu, och lämnat hamster-storleken bakom sig.
Brukar vara ute och gå lite i hans otroligt töntiga koppel också, som mer ser ut som en sytråd..
Men han diggar det, och springer nästan ikapp mig när jag står stilla!
Tyson hårar och är könsmogen. Sånhär perfekt hundtid. Lägger ut lite bilder på korvarna imorgon eller ikväll. :)


Jag har även ryckt bort varenda jävla silkesnagel, då dem sprack och gick av hela tiden. Så ett tips: Gör aldrig silkesnaglar gott folk :D

mer då? Jo, lite Big brother uppdatering tycker jag vi kan ha!
haha, för dem få som bryr sig, så njuter jag nu när Nicky har lämnat oss.. Tack gode gud :D
Hans rapp fick mig att vilja hoppa från balkongen ett X antal gånger.

Och sen den här Hunken Patrik.... WHATAFACK?


Strular och hänger han med antisen Annie? eller vad hon nu heter.
Jag blir så arg. Jag ville ju ha nåt döds snyggt par, som ligger och bara är allmänt snygga att titta på. :D Men nej, då går han till husets lik? gah.



Har jag ilandsproblem? :D ja.

Nu kände jag dock att detta inlägg typ blev ett mer "få-ut-alla-aggressioner-i-bloggen" inlägg.

Ska iväg och träna och sola, sen så kommer jag med ett glatt inlägg :D lovar!


Idag är det 2 veckor och 5 dagar kvar, och 4 veckor och 6 dagar kvar.
Längtar så sjukt mycket!!!!!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar