tisdag 22 februari 2011

blod, svett och tårar.

Träning innan frukost förbränner mer fett.
Det är självklart bättre att ta en promenad på kvällen än ingen alls. Men du får bättre utdelning på morgonen före frukost. Det beror framför allt på att hormonbalansen styr in kroppen på fettförbränning på morgonen. Dessutom har du så lite blodsocker och alternativa bränslen i blodet, så kroppen blir tvungen att ta din energi från fettreserverna.
Visste ni att man förbränner 4 gånger mera fett på morgonen? Tänk då också om man lägger till en redstack jag rekomenderade innan? ;) Kör hårt!

 Bjudet på en äckelbild direkt efter gymmet, men jag tycker det ska synas att man har rört på sig. ;) Dock finns det myter om att det bara är otränade som svettas. Det är en myt sedan länge sen tillbaka. Tror ni den stämmer? Jag avslöjar det i nästa inlägg, då får ni även se mina nya naglar :D

Jag och mami var på Actic gym, igår. Som vanligt. Körde sten hårt och sprang en timma oavbrutet.. Helt död. Gjorde illa foten dock, så fick vila idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar