fredag 18 februari 2011

fill me up!

Sådär..
Jag fyller mina läppar var 4de månad, på adam och eva kliniken .
Är super nöjd med dem, och brukar alltid önska att Daniella ska utföra jobbet.. :)

Jag fyller 1 ml per gång, och använder mig utav Stylage M.
Det håller länge på mig, och klumpar aldrig då det är i gelé-form.
Jag väljer att fylla det var 4de månad för att behålla plutet och volymen,
dock fyller jag imprencip bara konturerna när jag är där.

Inte jag på bilden, Den är lånad utav google.. :)

"De fillers som Adam & Eva använder, bl.a. Stylage och Restylane är ofarliga ämnen som sprutas i läpparna för att göra dem fylligare, mer konturerade eller för att jämna ut asymmetriska läppar.
Dessa ämnen används även för behandling av rynkor, ärr och för ansiktskonturering."

Men varför har så sjukt många problem med att folk redigerar och framhäver sitt utseénde med fillers? Vad är problemet? Varför inte tycka att det är positivt att man kan göra något åt dem delar man är missnöjd med, eller som man som sagt vill framhäva mera? Jag tycker det är underbart. Jag har dock aldrig lidit eller varit missnöjd med mina läppar, utan ville få dem större och fylligare. Och gud vad mycket komplimanger jag fått för mina läppar. Jag är jätte nöjd, och kommer absolut fortsätta. :)
Jag tror helt ärligt också att jag kommer att använda mig utav fillers på flera ställen när jag blir äldre. Vem vill inte vara snygg alltid? typ milf liksom? haha. (Skämt o sido..)


Tänkte leta rätt på några bilder före och efter jag fyllt mina läppar. Annars tar jag bara ett par nya på dem nu under dagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar