fredag 18 februari 2011

Redstack väcker tigern i dig.

Sitter här och jobbar för fullt, blir ned dränkt av massa pass. (Jobbar som bemanningskonsult för dem som undrar...)
Har samtidigt en shake i andra handen, och taggar till inför dagens pass på gymmet.
Jag dricker Pharmadiet proteinpulver, med chokladsmak. Supergott! Brukar ta en till frukost och/eller mellanmål.
Brukar även använda mig utav en Redstack 30 min innan träning, dem är underbara.

Red Stack AMP, Revolutionerande fettförbrännare med bl.a DMAA, Guarana och Thebromin. Red Stack AMP ökar ditt focus är hungersdämpande och fettförbrännande.
-Ökad energi
-Ökad fettförbränning
-Ökad mental fokusering
-Hungersdämpande



Dem ger mig ett himla go, och jag blir typ som...superman?
Ett stort tips är att prova på dem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar