torsdag 17 februari 2011

Lunch och promenad med min råtta till hund....

Precis ätit lunch och varit ute med Tyson, min hund.. Till lunch blev det ägg, tonfisk och blandsallad. Kan man va nyttigare? typ inte. ;)

Märkte att bilden hamna upp och ner, men vet inte hur man ändrar den :D så låter det vara sådär.
Men iallafall, efter maten var det promenad i skogen med min råtta.. lägger upp bild snart, Han fick springa lös, och han njöt lika mycket av det som vanligt. Mötte på en liten stackars kille i skogen som fick en liten utskällning av Tyson, så jag mulade Tyson som straff och vandrade vidare. Väl ute på vägen igen, halkar jag typ 14 ggr. Så jävla (ursäkta ordspråket!) less på detta hemska väder. Jag räknade till 10 ett antal ggr för att inte börja skrika och få något utbrott.
Sen drömde jag mig vidare till varma väder och hur jag kan börja med mina morgon springturer också... men det dröjde inte länge för ens jag halkade igen, och var tillbaka i verkligheten.


Här har vi då Vera och Tyson, kärleksparet.
Tyson till höger är min hund, och den andra är bara som sällskap ibland :)

Tyson är en blandning mellan 50% papillon, 25% Chihuahua och 25% dv. pinscher, för er som undrar. Ett riktigt energiknippe med sina stunder som farligt gosig och kramvänlig <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar