torsdag 17 februari 2011

TEST: REVITABROW

Nu kommer första testet här på bloggen!
Jag ska prova Revitabrow, som kom hem till mig igår. Jag beställde det från Hudvårdsbutik.se :)
Och paketet kom redan nästa dag, perfekt när man är girig som jag.

Jag hade väldigt välväxta ögonbryn som ung, men såklart skulle man följa den underbara trenden "pinnsmala fula ögonbryn" när man hamnade där i 14 års åldern. Hmm... gick som tur var aldrig så pass långt att jag rakade av hela och målade dit dem, utan jag plockade dem bara super smala(?)! usch!

Nåväl, nu är dem glesa och på vissa ställen har dem slutat växa helt, därför behöver jag fylla i dem varje dag för att inte se förjäklig ut.... väldigt jobbigt i längden :/ Tillslut gav jag upp. Hur gör jag nu för att slippa denna penna varje dag? Jo jag googlar. Min naturliga begåvning ;)

Man kan alltså:
Prova använda vitlök+olivolja och massera. (uteslutet, vill inte lukta som en svettig resturang när jag sover.)
Smörja in med mandelolja. (Låter ju troligt? nej)
Köpa ett ögonbrynsserum, som är super populärt i USA och dyrt. (Det måste ju ligga något i det?)
Tattuera ögonbrynen så dem ser mer täta ut. (Aj, men ja, varför inte.. Vet många som fått ursnygga resultat!)
Hårtransplantation. (Vi behöver ju inte överdriva? eller?)


Jag valde att börja med Serumet från Revitabrow.
Info:
Vackert formade ögonbryn ramar in ansiktet, definierar ögonen och är enligt makeup artister en av de viktigaste elementen för en snygg look. Nu blir det enklare än någonsin att få vackra ögonbryn med hjälp av RevitaBrow, den senaste produkten som introduceras av Athena Cosmetics, Inc, skaparen av , USAs ögonfransnäring nr 1 Revitalash.
Med hjälp av styrkan från peptider och botaniska ingredienser för att stärka, ge näring, bevara och tillsammans med avancerad teknologi hjälper RevitaBrow att få dina ögonbryn att se tjockare och fylligare ut. Makeup-artister är alla överens om att välformade, försiktigt välvda ögonbryn är en viktig del i att få ett vackrare ett ansikte.
Tusentals kvinnor lider av tunna, skadade ögonbryn till följd av år av pincetter och vaxning eller endast som en del av åldrings processen. RevitaBrow kan med hjälp av ett enkelt drag med Revitabrow-applikatorn förebygga tunna och spröda ögonbryn. Efter applicering av RevitaBrow varje dag mellan fyra till åtta veckor bör användaren se resultatet av fylligare, tjockare och friskare ögonbryn.
Revitabrow räcker i 3-6 månader.
Jag kommer att ta en före-bild, en bild efter 3 veckor, och en efter 6 veckor. (slutresultat!)

Vi får hoppas på det bästa helt enkelt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar