fredag 18 februari 2011

Solen skiner, love it.

Vaknade  imorse av en hemsk huvudvärk.. varför? :( Ingen aning. Men men, solen lyser in här och jag jobbar hemifrån mig idag. Väldigt skönt! Så ligger nyduschad i soffan nu och kikar lite på arbetet jag har framför mig, tills jag äntligen slutar, och det är heeeelg :D
Dock har jag jouren i helgen... yey!

Imorgon lördag ska jag över till min vän Olivia, och fira hennes kusin Alice. Det är det ända som jag har inbokat i helgen, sen ska jag träffa Jossan också, var typ jätte länge sen?

Jag flyttade ju nyligen till Rosenlund, för er som undrar. Till en liten söt mysig lägenhet :) Vi renoverade om den och fixade till det mesta. Men saker som vi inte renoverat, ska hyresvärden stå för.. Nu har det gått 1 ½ månad, och jag har ringt 2 ggr.. Inget har hänt? Hur lång tid ska det ta? + Att dem är otrevliga. Är det bara jag som tycker att det gör sjukt mycket att bo i en lägenhet med trevliga värdar? Jag tycker att det gör super mycket. Så jag känner mig faktiskt lite missnöjd över att bo här.. :/ Får se om man hittar något annat efter sommaren kanske. Typ en två på täppgatan eller liknande, hade varit super! Det här var ju trotts allt första bästa jag tog.


Mitt kök, dock ska stolarna nog bytas ut snart,
då detta mest är ha-så-länge-stolar :D

Nåväl, inget mera gnäll :D Nu ska jag äta lite frukost och kanske ta en morgonpromenad.
Vi hörs lite senare, :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar